Yandex Metrica
İKCU DAT Kamplı Tırmanış Eğitimi-Kaynaklar/Buca - Yasin Sunmaz

Yasin Sunmaz

Kodladıkça değişen bir dünya...

İKCU DAT Kamplı Tırmanış Eğitimi-Kaynaklar/Buca

24.11.2022 yasinsunmaz 395 0

İKCU DAT Topluluğu ile hafta sonu İzmir Buca'daki Kaynaklar Köyü'nde Kamplı Tırmanış Eğitimi'ni başarıyla tamamladık. İKCU DAT Kamplı Tırmanış Eğitimi-Kaynaklar/Buca adlı videoyu izleyemek için tıklayın.

Cumartesi günü sabahın erken saatlerinde hazırlanıp yola çıktıktan sonra saat 10 gibi Kaynaklar Köyü'ne vardık. Kahvaltımızı ve alışverişimizi yaptıktan sonra kamp alanına doğru harekete geçtik. Kamp alanı merkezden yürüyerek ortama 10  dk mesafede. O yüzden acil bir ihtiyacınız olduğunda gidip almanız kolay. Meydanda halkın hazırlamış olduğu yiyecekler de bulunuyor. Hatta gözleme yapan teyzelerden sıcak sıcak gözlemenizi de yiyebilirsiniz.

Kamp alanına ulaştıktan sonra çadırlarımızı kurup tırmanacağımız yere doğru harekete geçtik. İlk gün gittiğimiz yer dik ve biraz uzak yerdi. Tırmanış yapacağımız alana geldikten sonra Geylani arkadaşımız lider tırmanışı yaparak rotayı hazırladı. Sonrasında da herkes sırası ile rotaları tamamlamaya çalıştı. İki rotada da zirveye ulaşamadım fakat kendimce belli bir yere kadar gelebildim. Yapay duvara göre de oldukça zordu. Ama bu deneyim benim için oldukça güzeldi. Tırmanış sırasında düştüğümüzde bizi tutan, koruyan İKCU DAT Emniyetçilerine de teşekkür ederiz :) Tırmanış dışında arkadaşlar bol bol eğlenip fotoğraf çekildi. Akşam hava karardıktan sonra da tekrar kamp alanına dönüş için yola koyulduk.

Akşam yemeklerimizi hazırlayıp yedikten sonra ateş başı sohbete daldık. Sohbetin üzerine de Ertuğrul arkadaşımızın güzel sesi ve gitarı ile şarkılara daldık. Güzel bir kamp gecesi oldu. Geç saatlere kadar oturduktan sonra uykuya devam ettik. Sabah olduğunda kahvaltı yapmadan doğa yürüyüşümüzü yaptık. Bu sayede yeni yerler keşfedebilme şansımız oldu. Yeni odun kaynakları da keşfettik :) Hedefe vardıktan sonra tekrar kamp alanına dönerek kahvaltımızı yaptık. Hazırlanıp tekrar tırmanış için farklı rotaların olduğu yere doğru yola çıktık.

Tırmanış rotamıza ulaştıktan sonra Geylani yine lider tırmanışı yaparak rotayı açtı. Yine sırası ile herkes çıkmaya çalıştı. 3. rotamda da belli bir yere kadar gelip sonrasını çıkamadım. Fakat 4. rotamda düşmeden zirveye ulaşabildim. Umarım diğer rotaları da ben ve diğer arkaşlar çıkmayı başarabilir. Yine olduğu gibi eğlenceli zamanlar geçirerek günü sürdürdük. Sıra bekleyenler arasında dans bilgisi olanlar da başkalarına dans öğretmeye çalışması ile danslı tırmanış ortamı oluştu :) Gün sonunda 3. rotaya tekrar çıkmayı denedim biraz daha yukarı çıkabildim fakat yine zirveye ulaşamadım. Hava kararırken tekrar yola koyulup kamp alanına geldik. Çadırlarımızı, eşyalarımızı ve çöplerimizi toplarayarak köy merkezine harekete geçtik. Akşam yemeğini orada yiyip İzmir merkeze yolculuğumuz başladı.

İKCU DAT ile güzel bir kamp geçirdik. Bu eğitimde kamp, tırmanış, doğa yürüyüşü gibi farklı faaliyetlerimiz oldu. Emeği geçenlere, katılan herkese ve bu ortamı sağlayan İKCU DAT'a teşekkürler!

Sonraki kamp ve eğitimlerde görüşmek dileğiyle.

Kanalıma yüklenen videolardan hemen haberdar olmak için abone olmayı ve bildirimleri açmayı unutmayın!

Kişisel kanalıma abone olmak için tıklayın.

Teknoloji ve Yazılım kanalıma abone olmak için tıklayın.

İKCU DAT Kamplı Tırmanış Eğitimi - Kaynaklar/Buca

Foto Galeri

• Yorum yapabilmek için giriş yapmalısınız. Giriş yapmak için tıklayınız.

Diğer Yazılar

Balçova Terapi Ormanı Şelale Kampı | Solo Bushcraft Camp

17.06.2023 yasinsunmaz 305 0

Herkese merhabalar, yeni bir doğa ve kamp videosu ile karşınızdayım. Bu kampımda ıssız ormanda doğada tek başıma kaldım. İzmir'de bulunan Balçova Terapi Ormanı'na il...

Sönmeyen Meşale Yapımı | Solo Bushcraft Camp

15.04.2023 yasinsunmaz 551 0

Herkese merhabalar, doğada meşale yapımı videosu ile karşınızdayım. Bu kampımda doğada ısı, ışık ve korunma amaçlı kullanabileceğimiz bir meşale yaptım. Meşale hızlı yanması...

KampBlogKişiselGezi

2 Gün Doğada Tek Başına Kamp | Solo Bushcraft Camp

13.04.2023 yasinsunmaz 282 0

Herkese merhabalar, yeni bir doğa ve kamp videosu ile karşınızdayım. Bu kampımda doğada tek başıma kaldım. Kamp alanı hazırlama, toplama, ateş alanı hazırlama, meşale yapımı, tripo...

KampBlogKişiselGezi

Nif Dağı Zirve Yürüyüşü

14.12.2022 yasinsunmaz 388 0

Geçtiğimiz hafta sonu 11 Aralık 2022'de İKCU DAT Topluluğu ile İzmir Buca'daki Nif Dağı Zirve Yürüyüşünü başarıyla tamamladık. Yürü...

BlogKişiselGezi

Geleneksel Arap Bayramı 2023 Tekeler/KARPUZLU

05.07.2023 yasinsunmaz 302 0

Karpuzlu Tekeler Mahallesi 2023 Kurban Bayramı'ndaki Geleneksel Arap Bayramı bu sene de coşku ile kutlandı. Aydın'ın Karpuzlu ilçesi Tekeler mahallesinde gelene...

BlogKişiselGezi

ESKİ FOÇA ADALARINI GEZDİM!

21.06.2023 yasinsunmaz 246 0

Herkese merhabalar, yeni bir gezi videosu ile karşınızdayım. Bu videomda Eski Foça'nın güzel adalarına tekneyle turladık. Birbirinden farklı manzaraları, yüzd&...

BlogKişisel

Evde Çalışırken Verimliliği Artırmak İçin 10 İpucu

06.06.2023 yasinsunmaz 265 0

Günümüzde pek çok insan, evden çalışma fırsatına sahip olmanın avantajlarını değerlendiriyor. Ancak evde çalışmak, bazı zorlukları da beraberind...

BlogKişiselFilm

AVATAR 2 | Suyun Yolu İnceleme - Spoiler Yok! | Avatar The Way Of Water

18.12.2022 yasinsunmaz 887 0

Yıllardır beklenilen film sonunda geldi. Avatar 2 Suyun Yolu (Avatar The Way Of Water) 16 Aralık itibari ile vizyona girdi. AVATAR 2 | Suyun Yolu İnceleme - Spoiler Yok! YouTu...