Yandex Metrica
Geziler - Yasin Sunmaz

Yasin Sunmaz

Kodladıkça değişen bir dünya...

GEZİLER

5. Yıl Ortak Kamp

12.11.2019 yasinsunmaz 1702 0

İzci olarak gittiğim 2. kampımdan hepinize selamlar :) Gazi Üniversitesi İzci Grubu ile 27-29 Eylül 2019 5. Yıl Ortak Kamp'ımızı tamamladık. Bu kamptan birçok yerden birçok yaş grubundan izci vardı. Gazi izcileri olarak Cuma gününden Çamkoru Tabiat Parkı'na gittik. Kapımızın açılışı Cumartesi günüydü. O yüzden bazı izci ve izci grupları cumartesi günü gelecekti. Bu kampımıza gelip izci grubumuzun 5. yılına katılan tüm izci ve liderlerde teşekkür ederim. İlk gün yerleşmemiz ve ...

Pürenli Yaylası Mayıs 2019 Yan Kamp

20.05.2019 yasinsunmaz 1584 0

İzci olarak gittiğim ilk kampımdan hepinize selamlar :) Gazi Üniversitesi İzci Grubu ile 3-5 Mayıs 2019 Yan Kampımızı tamamladık. Perşembe gece Gazi Üniversite'sinden yola çıkıp sabah Düzce'de yüksek dağlarda uyandık. Yol boyunca eşsiz manzaralara şahit olduk. Dağlar dik olduğu içinde ulaşım biraz zorlu geçmişti. Tabi bu durumdan faydalanarak etrafı rahatlıkla seyredip etrafı keşfediyorduk. Beni en çok etkileyen manzaralardan biri olan sislerin üstünden etrafı izlemek oldu. O kadar çok sis çökmüş ki ...

Kıbrıs Köyü Kanyonu Kampı

18.04.2019 yasinsunmaz 8118 0

Kıbrıs Köyü Kanyonu'nda 06-07 Nisan tarihlerinden kampımızı gerçekleştirdik. Kamp yerimize ilk defa gidecek olmamızdan dolayı yer bulma ve ortamın uygun olması gibi bazı durumlardan dolayı şüphelerimiz vardı. Ama biz her ihtimale karşı yiyeceklerimizi ve ekipmanlarımızı aldık. Eşyaları götürmeden keşif yürüyüşü yaparak kamp alanı aramaya başladık. Kanyon dar ve engebeli olduğu için alan bulmak zordu ama sonunda şelale yakınında bir yer bulduk. Kampımızı oraya kurmaya karar verdikten sonra eşyaları almak iç...

Beypazarı Gezisi

09.03.2019 yasinsunmaz 2335 0

Herkese yeni bir gezimden selamlar. Bu gezimde Ankara'nın bir ilçesi olan Beypazarı'na günü birlik olarak gezmeye gittim. 09 Mart 2019 tarihindeki bu gezimden sizlere gezdiğim yerler ve tatlığım bazı lezzetlerden bahsedeceğim. Bu gezimizde Hıdırlık Tepesi Beypazarı Çarşısı Yaşayan Müze Tarih ve Kültür Müzesi Hamam Müzesi Nasuh Paşa Hanı Beypazarı Kent Tarihi Müzesi gibi yerleri ziyaret ettik. Beypazarı'na Nasıl Gidilir? Beypazarı Ankara'ya yaklaşık 100 km mesafede bulunuyor...

Çamkoru Sonbahar Kampı

25.01.2019 yasinsunmaz 3970 0

Merhaba arkadaşlar geçtiğim yılda sonbahar mevsiminde yapmış olduğumuz Çamkoru Sonbahar Kampında yaşadıklarımı sizlere anlatacağım. Çamkoru Tabiat Parkı, Çamlıdere ilçesi sınırları içinde, Ankara'nın 110 km kuzeybatısında bir tabiat parkıdır. Tabiat parkında ayrıca Çamkoru Gölet'i bulunur. 215 hektar büyüklüğünde olan tabiat parkını Eski Ankara-Bolu devlet karayolu park sahasını ikiye bölmektedir. Doğası ile kendisini büyülemektedir. Ankara'da olup ilk defa gelenlerin söyleyeceği tek şey &...